Administrare Imobile

Acasa / Administrare Imobile
Administrare Imobile

Oferta de administrare a Asociatiilor de Proprietari/Locatari cuprinde urmatoarele servicii:

Administrare tehnica a blocului:

  • Inspectia periodica a imobilului in vederea identificarii/rezolvarii problemelor de ordin tehnic;
  • Repararea si intretinerea proprietatii comune in colaborare cu firme (materiale si manopera – tarif separat in functie de lucrarea executata).

Contabilitatea in partida simpla pentru asociatii de proprietari:

  • Editarea listei de plata;
  • Intocmirea statelor de plata pentru salariati, transmitere REVISAL la ITM, intocmire declaratii fiscale lunare si anuale (112, 100, 205, 010, 101) si transmitere online cu DIGIPASS propriu;
  • Plata facturilor de utilitati;
  • Intocmirea registrelor contabile obligatorii conform Ordinului 1969/2007: registrul de casa, registrul fonsului de rulment, registrul fondului de reparatii, registrul fondului de penalizari, alte fonduri, Registrul-jurnal;
  • Intocmire fise pentru fiecare furnizor;
  • Depunerea bianuala a situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv la primaria de sector;
  • Intocmirea de note de plata individuale pentru fiecare apartament in parte;
  • Intocmirea informarii trimestriale a proprietarilor
  • Relatia cu banca, ITM, Administratia Financiara, Primaria, furnizorii de servici si utilitati, etc. 

Casierie

  • Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte, penalitatile de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri;
  • Preluarea sesizarilor venite din partea proprietarilor.